دلیل تاخییر چند روزه ...

سلام به همگی ... ببخشید اپدیت نکردم از چهارشنبه تا الان که شنبه شب باشه همش دانشگاه بودم ... بوشهر میزبانی هندبال منطقه یک دانشگاه های کشور رو گرفته بود منم که روابط عمومی و فیلمبردارشون بودم ... در هر صورت ببخشید خبری از دراگون ندارم ... اما هندبال بوشهر سوم شد ... با اینکه می تونست حداقل دوم بشه اما نشد ... نیمه نهایی به تیم گچساران خورد و به دلیل اشتباه زیاد دروازه بان تیم بوشهر با اینکه بچه ها بهتر بودند با اختلاف ۲ گل باختند و  در رده بندی برای تعیین تیم سوم لارستان رو با اقتدار شکست داد تا به مدال برنز بسنده کرده باشه ... اگه تو گروه خودش تیم دوم میومد بالا تو فینال به گچساران میخورد ... راستی از دوستای خوبم که تو وبلاگ نظر میدن ممنونم .... در ضمن من مجیدم نه رسول ! فامیلم رسولی هست

دل کندن از شما دشوار است ....

سلام دوستای خوبم  

من با کمال پر رویی برگشتم  آخه یه خورده خیلی وابسته شدم هم به وبلاگ هم به قایقرانی هم به دوستای خوبم که به همشون افتخار میکنم  مجید برمیگرده با اخبار عکس و چیزایی که شما درخواست میکنید  قول نمیدم زود به زود آپدیت کنم آخه یه خورده گرفتار شدم هم درسا و کلاس های دانشگاه هست هم اینکه شدم روابط عمومی تربیت بندی دانشگاه آزاد هم یه عالمه پروژه های دانشگاهی و بدبختی های زندگی ... در هر صورت من در خدمت همتون هستم